18 יום להלנת השכר: ב'הדסה' ממשיכים לשבות

    שלום בידרמן No Comments on 18 יום להלנת השכר: ב'הדסה' ממשיכים לשבות
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הוא יום ה-18 להלנת שכרם של 6,000 עובדי הדסה אשר טרם קיבלו את מלוא שכרם על חודש ינואר.

    לאחר שקיימו אתמול מספר הפגנות ברחבי ירושלים, וזכו בתמיכתם הגורפת של ראש העירייה ניר ברקת ותושבי הבירה, עובדי הדסה ממשיכים בצעדי המחאה. בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים יפעלו גם היום במתכונת חירום בלבד. כאמור, הצוות לא יעבוד בשירותים אמבולטוריים, כולל מרפאות, מכונים ואשפוזי יום. כמו כן, חדרי הניתוח ימשיכו לעבוד במתכונת חירום וינותחו מקרים דחופים בלבד. במחלקות טיפול נמרץ, פגים, חדרי לידה, דיאליזה ויחידות הפריון – יעבוד צוות במתכונת מצומצמת.

    העובדים טרם קיבלו את מלוא שכרם בגין חודש ינואר והעיצומים יוחרפו עד אשר יוסדר העניין וההנהלה תעמוד בחובותיה. התקציב הנדון על ידי ההנהלה הינו מקדמות שכר חלקיות על חשבון השכר בחודשים הקרובים. למען הסר כל ספק, נבהיר כי תשלום מראש של חלק משכר פברואר אינו מבטל את החובות של הדסה לעובדים על עמלם בחודש ינואר.

    ההסתדרות והעובדים קוראים, גם היום, להנהלת הדסה ולמשרד האוצר, לנצל את ההזדמנות האחרונה לפני שהמשבר יעמיק ולשלם לעובדים את מלוא שכרם.

    אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אמר הבוקר: "אנו מעוניינים לקדם את המו"מ להבראת הדסה מתוך הבנה כי הדבר ידרוש גמישות וויתורים כואבים. מצד שני, חשוב להבהיר כי אנו לא נשלים עם מציאות שבה העובדים לא מקבלים את השכר על עבודתם או שמתבצעים קיצוצים שלא בהסכמה"



    0 תגובות